Nallen.

Vilken vacker dag det var idag. Alla träden som skimrade som guld med sina höstiga färger. Ibland dök ett och annat rött träd upp. Solen sken och jag njöt, trots att det var svinkallt ute. Kom på mig själv med att bara sitta och fånle för mig själv i bilen :)

Var på försäkringskassan och lämnade in havandeskapsbeviset samt anmälde oss till informationsträffen gällande föräldrarpenning m.m som FF har nästa vecka. Känns skönt att jag fick tummen ur idag och gjorde det besöket. Sen passade jag på att kolla in i Mamalicious butiken i stan men blev lite besviken då utbudet av mammakläder var väldigt lite. Hade förväntat mig mer. Visst en och annan tunika var väl fin men inget speciellt direkt inte som på deras hemsida. Så det får nog bli till att beställa därigenom.


Hej! Visst är jag sööööt ;)

Idag på mitt jobb så fick bebben en ursöt vit nallebjörn från en av våra besökare. Jag blev jätterörd, nästan tårar i ögonen. En sån fantastisk gest från henne. Inte hade hon behövt köpa något. Dessutom har hon köpt nallen i en barnaffär så den är säker med tanke på ögon och sånt där. Tack så jättemycket. Nallen ska döpas och sedan få sitta i spjälsängen när bebben kommer hem. Åh vad jag längtar.

Idag har parveln sparkat på riktigt ordentligt. Urinprovet som jag lämnade imorses var bra. Så om jag fortfarande har ont i magen och bak i ryggen eller om det blir värre så ska jag söka hjälp på lasarettet. Hoppas vila hjälper. Är ju ledig i helgen och tänker vila då. Kanske, kanske att jag börjar spackla och riva ner bården..kanske.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0