Konstiga drömmar.

Usch! vilken hemsk dröm jag haft inatt. Det har hänt en hel del konstiga saker men det som jag minns klarast är att jag helt plötsligt får fruktansvärda sammandragningar och blod börjar forsa ner mellan benen på mig. När jag böjer mig ner för att titta så ser jag att moderkakan hänger utanför. Fullständig panik utbröt och sen mitt i allt vet jag att bebisen är en hon. Hur vet jag inte, för jag fick aldrig se henne. Så långt kom jag aldrig i drömmen att jag verkligen födde. Sen vaknar jag. Jag vet inte om bebisen klarade sig eller om den dog. Idag kommer jag ta det väldigt lugnt. Men läste att det i den här perioden av graviditeten så är det vanligt med konstiga drömmar. Ja, verkligen.

Häromdagen så hade jag en annan dröm där jag skulle amma bebisen. Mjölken fullständigt sprutade ut från brösten och jag fick liksom kupa mina händer och låta bebisen dricka den ur mina händer. Ingen otäck dröm dock. Kanske kommer jag få extremt mycket mjölk.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0