Inflammerad talgkörtel & virusinfektion

Ringde till vårdcentralen angående min böld i bakhuvudet, hon tyckte att det lät som en inflammerad talgkörtel..När hon frågade efter mitt personnummer mindes jag helt plötsligt inte det. Vad är det som händer? Efter ett tag så kom det tillbaka. Nu börjar det bli riktigt obehagligt med dessa minnesluckor.
Nu ska jag åka ner till dem och kolla upp bölden och förkylningen. Återkommer.
Har nu varit på vårdcentralen och lämnat blodprover vilket visade sig vara helt normala, det känns skönt. Om jag hade haft streptokocker Halsfluss så hade det nog varit mer kritiskt för själva ÄP och ET. Nu har jag åkt på en virusinfektion och det finns inget annat att göra än att vila ut den, dricka varmt och ta några panodil. Jag ska ju ner till SU för U-ljud imorgon så jag ska höra hur det blir med allt nu då man är sjuk. Hoppas att man ändå fortsätter som planerat.

Min "böld" i bakhuvudet visade sig vara en inflammerad talgkörtel. Jag skulle vänta några dagar tills den har växt färdigt, sen kan jag antingen om jag gör det själv (i mitt fall får det bli syrran), eller om jag kommer tillbaka till dem och de tömmer den i nästa vecka. Men jag skulle låta den vara nu så länge. Inatt kunde jag ju knappt sova på rygg på grund av att det gör så jäkla ont att ligga på den. Skönt att det inte var nåt värre iallafall. Hormonella rubbningar, virusinfektioner kan leda till inflammerade talgkötlar. Så antagligen är det en kombination av viruset och IVF-behandlingen.
Nice!
Det vore väl tråkigt om allt kunde flyta på.....utan komplikationer :/  hm.
 Tjingeling! Nu ska jag vila.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

usch låter inge vidare. Men hoppas det blir bra snart!

2009-05-14 @ 11:08:14
URL: http://sofieekberg.blogg.se/
Postat av: Linda L-Å

Ja, det är väl du om nån som åker på allt samtidigt... Krya på dig o kramis från hela klanen;)

2009-05-14 @ 18:09:12
Postat av: Jenny

Ja du...vilken fantastisk raggningsreplik annars! Vi du känna på något hårt och pulserande!!?? Kom och kläääm min inflammerade talgkörtel...Funkar inte det så kan du ju alltid försöka säga ordet klimakteriet sexigt några gånger! Hahahaa, suck... Tur att du inte är singel!

2009-05-15 @ 21:50:35
URL: http://jennyfalukorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0