Is it true? Vann inte Island?


Det här bidraget från Island med Yohanna ( Jóhanna Guðrún Jónsdóttir ) är fantastisk. Den borda ha vunnit. Vilken fantastisk röst hon har och vilket vacker låt. Rysningar genom hela kroppen och tårfyllda ögon och gråtklump i halsgropen= det var resultatet av vad den låten gjorde för inverkan på mig. En låt som verkligen berörde mitt inre. Som askungen står hon där och sjunger som en ängel.
Ska kolla upp hennes album Förra året släppte hon albumet "Butterflies and Elvis" och singeln "Funny Thing Is" under namnet Yohanna
 
                           Kolla in
 
                           

http://www.youtube.com/watch?v=8pVSXCohyrQ

Grattis till Norge som vann, det var bra gjort. Kan tänka mig vilken fest det blir idag på deras nationaldag :). Sveriges bidrag var även det bra men opera är svårt, det är inte alla som uppskattar den sortens musik. Jag gör det i alla fall, men vem vet vad österländerna föredrar med tanke på deras menlösa bidrag genom åren - pinsamt! Visst en del låtar är bra men en del borde inte ens få spelas upp...
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe dem spela den norska låten i barnetåget ... musik orkestern allså :D

2009-05-18 @ 00:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0