angående Östradiolprovet...

Suck inte mycket sömn inatt. Ännu en natt jag fått gå upp ur sängen och lägga mig framför dumburken. Har problem med att somna och fruktansvärt ont i magen. Det knyter liksom ihop sig. Antar att det är normalt. Hm.
Ringde till amosis klinik och frågade angående Östradiol provet som jag ska ta på måndag och sedan skicka det vidare till SU. För på onsdag ska vi ju dit och gå in i fas två. Den berömda fasans fas :/....SPRUTFASEN!!
Nu visade det sig att de inte kunde hjälpa mig på måndag för de har ingen personal där då....ÅH, suck! så jag ringde till provtagningskliniken på Lasarettet och hörde om de kunde hjälpa mig att få blodprovet taget och det kunde dom. Det var ju skönt att slippa behöva åka en extra gång till GBG för att ta ett ynka blodprov och sedan återkomma dit efter två dagar för läkarbesöket. Hoppas nu att allt är som det ska och att jag är nedreglerad nu så att jag kan gå vidare i IVF-behandlingen. Tiden går fort men känns ändå långsam i vissa avseenden.

If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0