Letar efter inspiration.

Regnet bara öser ner. Det är min sista semester vecka och nu är jag uttråkad. Satte mig lite och försöker få lite inspiration till våra sovrum. Vad gäller färg och utformande. Vet inte om det kan vara en smart idé att måla barnrummet och kanske använda sig av roliga wallies där. Det kan ju bli jätte fint och ganska personligt om man inte väljer samma wallies som de flesta andra har förståss. Är fortfarande inne på Carl Larssons stilen till barnrummet. Iallafall till en början under bebisstadiet sen kan vi ju experimentera mer för fantasins skull. Det är lätteare att göra ett lekrum när man vet könet på barnet. Såg då det här fotot på ett barnrum. Helt underbart ju. Tänk om man hade ett sådant när man var litet. Men på den tiden fanns det väl inte sådana här tapeter.


Det här rummet ger ett harmoniskt intryck samtidigt som det är lekfullt.



Eller till vårat sovrum, TÄnk att få somna in i dessa lugnande färgtoner.

Nu ska jag fortsätta leta inspiration sen blir det nog en fika med Anneli och barnen.

Tjingeling!


 http://www.homepoint.se/
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Bella

Fin blogg =)

2009-08-21 @ 09:11:33
URL: http://thisisbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0