ÄL givetvis på en lördag.

skrivet: 4/4-09

Jaha! Då sitter jag här på en lördag, den dagen då jag inte kan nå fram till IVF- personalen. Äl kom givetvis idag av alla dagar. Hur gör vi nu? Jag menar då ska ju ET ske på måndag och vi måste meddela ivfpresonalen detta i tid. Hur hinner vi det. Är det okej att ringa samma dag som det ska ske? Känns ju ändå skönt att det från och med ägglossningsdagen ska gå två dagar innan insättning. Eftersom embryot är två dagar gammalt.
Varför måste det krångla hela tiden?
Jag ska återkomma till SUs växel så det kan söka IVF-jourläkaren mellan klockan 12-16 idag. Sen återstår och se vad som händer - antar jag. Hm,typist.

Nu har jag talat med jourläkaren på ivf och hon lugnade mig och sa att när ÄL omslag skett är det tre dagar tills dess att man gör ett ET. Så på tisdag ska det alltså ske. Jag ska ringa till ivf - mottagningen på måndag och meddela.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0