Du ser gravid ut.

-Är du gravid? frågar grannen mig idag.
- Nej, inte ännu...men vi försöker.
- Misstänkte nästan det, men du ser gravid ut faktist. I ansiktet.
-Jasså? gör jag det.

Gud vad jag önskar att jag hade kunnat säga att JA, JAG ÄR GRAVID. Men nej, jag har bara gått upp i vikt. Tyvärr.
Jag undrar om det var därför hon tycker att jag ser gravid ut, för att jag gått upp i vikt eller kan det vara för att jag må hända mår mycket bättre och utstrålar det. Jag hoppas på det sistnämnda. Kanske lurades hon av det och tog det för "Glowet". Gravida kvinnor får ett slags glow i ansiktet när de väntar barn.
Jag måste verkligen ta tag i det här nu och träna. Jag mår redan dåligt över att jag inte blir gravid, jag behöver inte höra frågan hela tiden pågrund av min viktökning. Ingen annan än jag kan ändra på den saken...Jag har blivit för slöad helt enkelt. Men det ska det bli ändring på. Nästa gång jag går upp i vikt - Ja, då ska jag vara gravid.

If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0