orolig.

Känner mig lite orolig att GBS kommit tillbaka. Det känns ömt och svider i underlivet precis som det gjorde den gången urinstickan visade att jag hade fått GBS. Springer och kissar ideligen och ut kommer bara några enstaka droppar men det känns som att jag skulle kunna sitta på toaletten hela tiden. Jag ska ta kontakt med barnmorskeavdelningen imorgon och höra vad de tycker jag ska göra. Jag ska ju träffa min BM på tisdag, det kanske räcker att jag tar med ett morgonurin då. Men vill kolla för säkerhets skull. Typist att det ska komma sånt här strul nu precis lagom tills man ska föda. Precis som att man inte har nog med oro inom sig.
Kommer inte kunna släppa oron över det här förrän jag vet svaret och får höra från BM att allt är under kontroll och ser bra ut.
Det ordnar sig säkert.
Min kropp sväller över, herregud vilka svullna ben jag får nu för att inte prata om mina händer. Det riktigt värker i dem nu. Skönt att jag slipper gå omkring sån här i flera månader ialla fall.

Idag har min ena bror och hans fästmö hälsat på oss. Det var nice :)

Näeh nu är nog den tråkiga pausen färdig och jag ska återgå till Johan Falks serie. Fantastiskt bra!
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0