Born of love and magic



Den är så vacker den här bilden och texten säger ju allt. Jag har tänkt att jag ska tatuera in den bilden på ryggen när jag ammat klart. Det har jag planerat i snart tre år tror jag. ha,ha. Fast på den tiden var det mest en önskedröm för jag visste ju inte om jag någonsin skulle lyckas bli gravid.
Den är så passande då jag själv är född i vattumannens tecken och det kommer även bebisen göra. Om det  nu inte skulle vara så att jag föder de närmaste dagarna.
Om jag nu gör den här så vill jag få med mina ansiktsdrag och bebbens så att den blir personlig. Sen datum + namn på barnet. Tror jag gör den på skuldran eller mellan skuldrorna men den får absolut inte bli för liten, då är det ingen ideé att tatuera den. Enligt mitt tycke. Ska sägas att jag hållt mig hittills från att tatuera mig trots att jag velat göra det sedan jag var 13år. Men för mig är det viktigt att det blir precis rätt motiv och något personligt. Det får kosta vad det kosta vill men jag tänker inte göra det hos någon billig kvacksalvare , då är jag hellre utan. Jag ska ju ha den för resten av mitt liv så då är det lika bra att gå till den bästa. Även om det nu är månaders väntetid. Men har jag väntat så här länge så vad spelar det för roll.

If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0