37 veckor +1 dag (min gravidmage)



Visst har magen vuxit?! Den har börjat sjunka nu med och det trycker på ordentligt. Tom mina gravidtröjor börjar bli för korta. Ha,ha men se så fin den är ändå. Min efterlängtade gravidmage. I den ligger vårt lilla mirakel som vi väntat på så länge och snart så ligger du utanpå min mage istället för som nu inuti.
Fantastiskt!
Magen får knappt plats längre i kameralinsen :)
Kanske dags att sätta kameran på ett stativ så att hela kommer med.
Jag undrar hur mycket större jag kommer bli?
Känner det lilla miraklet så tydligt genom huden, det måste blivit bra trångt där inne nu.

Jag sover inte så bra, känner mig redigt trött hela dagarna i ända. Försöker vila på dagarna istället men har svårt att hitta en bekväm sovställning. Ikväll kommer det hem en kvinna som ska hjälpa oss att gå igenom alla våra försäkringar och se över vilken som är den bästa barnförsäkringen. Det skulle tyldigen göras innan barnet var fött. Så det är väl lika bra att få det gjort då. Ska se om jag kan hasa mig fram till köket och åtminstonde baka ihop en kaka som vi kan bjuda på. Ha, det gott så länge.

Tjingeling!

If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0