Jag trotsade mitt eget bästa för en stunds variation.

Ingen feber kan stoppa mig....Rastlösheten tog över både foglossningen och sjukan, nu har jag möblerat om i vardagsrummet. Allt medans älsklingen min jobbar, han kommer få spatt på mig när han kommer hem ;)
Bäst att jag låtsas sova när jag hör nyckeln i dörren.
Nu ska jag bara få i mig nåt käk sedan kommer jag antagligen däcka ihop. Det är väl normalt att möblera om när man har en vecka kvar till förlossning...Nja, kanske inte men vad ska jag göra då? Är sååå uttråkad.
Jag vet inte om det blev till det bättre, men det blev iallafall lite annat att titta på. Gud vad jag längtar tills bebisen har kommit ut och tills den här förkylningen har släppt.

Det har kommit massvis av vit vacker snö och jag önskar inget hellre än att jag kunde skotta lite grann men där inser jag min begränsning. Ha,ha visst är det fantastiskt. Möblera om kan jag men inte skotta. Igentligen kan jag inte möblera om heller men envisheten tog över. Eller jag kanske skulle säga dumheten.
 Nej, nu ska jag äta. Sen VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILA!!
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Linda L-Å

viiiiiiiiiiiiiila!!! Du boar nu Mia, inte långt kvar........ kramisar!

2010-02-01 @ 20:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0