Jag är världens lyckligaste.


Här är vi på BB, Alva är 3 dagar gammal.

Jag är världens lyckligaste. Hur är det möjligt att vi fått våra innersta drömmar besannade? Dagarna flyter på och jag har fortfarande svårt att förstå att jag blivit mamma och att den här lilla underbara varelsen är min dotter.
Min dotter!! Så otroligt stort. Jag vet att jag borde passa på att sova medans hon gör men jag blir oftast sittandes och bara beundrar henne. Hon är sååå perfekt! Så underbart vacker. För varje dag som går, för varje timme och minut blir min kärlek till henne bara större och större.

Våran lilla Alva, vi älskar dig över allt annat
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: jocke

Härligt!!!

2010-02-24 @ 11:27:51
Postat av: Linda L-Å

Ja, visst är det en fantastiskt känsla! Man borde ju passa på o sova medans bebben sover, men man kan bara inte för de är ju så galet underbara att beundra!!!

2010-02-24 @ 17:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0