Olofsbo


En av alla promenader.

Sommaren i Olofsbo är nåt speciellt. Bara att ligga vaken på natten och höra vågorna slå upp mot stranden är ju helt magisk. Även om stugan ligger 200m från havet så hörs det ändå dit upp när alla andra ljud tystnat.
Promenaderna nere vid stranden är underbara.
Så fridfyllt.
Både jag och min sambo vill flytta ner till kusten, antingen det eller in i skogen vid någon härlig liten fiske sjö.


Far och dotter på första parkett

Härom kvällen gick vi ner till stranden för att låta Alva vada i havet lite granna. Det är ju inte bra för så små bebisar att vistas ute i solen så hon hade ännu inte fått känna på hur havet känns. Den tiden kommer ju när vi hela dagar ligger på stranden och bygger stora fantasifyllda sandslott och plaskar i havet.


Helt orädd och med ett jätte leende vadade hon rätt ut. Givetvis höll jag henne i händerna annars hade hon inte kommit långt. Havet kändes ljummet och solen var på väg att gå ner.


Bakom oss satt det en Dansk pappa med sina tre söner och spelade gitarr och sjöng.
Kan det bli så mycket bättre? Där satt vi på stranden och bara njöt av utsikten och allt annat som kvällen hade att bjuda på. Jag, älsklingen och våran efterlängtade dotter.

Det här är livet!
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0