Tung dag

Idag var jag hos min sjukgymnast och fick lite mer hemtränings uppgifter. Hon är verkligen duktig och tänker på allt. Känns bra jag vågade dock inte träna någon styrketräning idag då jag har ont av foglossningen och sist jag tränade så blev det bara värre. Så jag tar det lite lugnt. Jag hoppas kunna sätta igång med bassängträningen om några veckor för det är den bästa träningsformen för mig. Jag måste först bara kolla så att urinvägsinfektionen kommer tillbaka, för då går det inte.

Idag känner jag mig allmänt ledsen och trött. Vill inte gå in på detaljer just nu, orkar inte det helt enkelt.

Idag var jag med mamma när hon skulle inhandla de bedårande isbjörnsknapparna till tröjan hon så fint har stickat åt vår lilla bebis där inne. Då passade jag på att inhandla ett nytt tyg i mjukt vitt tyg med nalle puh på. Jag ska sy ett nytt överdrag till ammningskudden jag sytt för länge sedan. Sen inhandlade även jag en fantastisk fin etikett som jag ska sy på. "Gjord speciell till dig av mamma" Ni ska få se när det blir klart, jag måste bara hämta kudden först, den är hos min syster än så länge. :)

Ska försöka äta något, har varit dålig på det idag..ingen matlust. Men jag måste ju äta för barnets skull, sen hoppas jag att jag får en god natt sömn och vaknar upp lite piggare och gladare imorgon.

Ha det gott.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Jill

Hej!

Jag heter Jill Sjölund och jobbar som reporter på Aftonbladet. Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig. Mejla gärna ett nummer som jag kan nå dig på, min adress är [email protected]

Med vänliga hälsningar

Jill

2009-09-08 @ 19:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0