Helt slut

Nu är jag helt slut i kroppen. Efter att första ha handlat en massa mat och spolarvätska m.m till bilen, så fixade vi tapeter, tapetklister, målarrullar och en massa prylar till sånt, sen hämtade jag mina sista saker hos min ena lillebror. En massa hyllor och bröte, när det var hemma så körde vi nästa lass.
Barnvagn med alla tillbehör plus en syskonplatta. Den fick vi med på köpet. Förhoppningsvis så får vi ju fler barn en ett. Vore kul med syskon. Skötbordet är nu på plats, en cykelstol till bebisen fick vi, sele, skötväska m.m Sen fick jag tillbaka ammningskudden jag sydde till min syster så den ska jag stoppa om plus sy ett nytt överdrag. Kanske ikväll om jag har någon ork kvar. Tänkte första att jag även skulle hunnit med att tapetsera det ena rummet, men det får nog vänta lite för jag har sån grym foglossning nu. Kan knappt gå.
Men mat måste ju lagas så det är väl bara att ställa sig framför spisen och laga till nåt: Tror jag ska göra köttkorv, potatis, pepparotssås och grönsaker. Det är väl bäst jag sätter fart så jag inte stelnar till här framför datorn eller tillåter ögonlocken falla ner i blund.
Jag måste verkligen köpa oss en större bil. Det kommer bli trångt annars - väldigt trångt.
Och när ska jag hinna måla sängen och alla tavlorna. Det vore ju bra att ta itu med alla beställningarna så vi får in lite extra pengar. Det behövs.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: mia

Gumman ta det lite lugnt, njut och gotta dig lite oxå! kram marie

2009-09-27 @ 19:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0