Aurafoto

Idag var jag på Hälsomässan med min mamma. Kändes som att vi sett allt där redan - inget nytt nu efter alla år. Men vi bestämde oss ialla fall för att ta varsitt aurafotografi.
Mitt foto blev alldeles klart för en gångs skull, Det har det inte varit de sista fyra åren. 


Tolkningen på årets aura löd.


"Det känns som att du haft det väldigt turbulent omkring dig, under en längre tid, mer än vad du låtit påverka dig igentligen. Du är mer en sådan person som ryckt på axlarna och sagt att äh, det ordnar sig. Tja det stämmer ganska bra då med tanke på ivf-behandlingarna, mitt arbete och de människor som jag trodde stod mig så nära men som har sårat mig så djupt. Jag vet mycket väl vilka som finns där för mig och inte. Den läxan har jag åter fått bekräftat. Blir ledsen bara jag tänker på det.  För att gå vidare med mitt liv och det nya liv som väntar måste jag bara ta till mig den positiva energi jag såväl behöver för att åter komma i balans. Precis så som fotot visar. Vad som varit, är och komma skall inom snarast.
Men det är en balans på ingående och allt oroligt kommer att sina ut. Du är en mycket kreativ person, en ledarfigur som har god hand om barn, omsorg och vårdande.
Med tanke på mitt yrke så stämmer det ju in.

Men just nu har du valt att inte ta den rollen då du inte har den orken, men den kommer komma tillbaka. Du behöver mer egentid, ut i skogen och sätt dig på en stubbe och bara va. Packa en picknickkorg och så ut med dig. Du behöver Jorda dig. Du ska inte förena nytta med nöje - alltså inte tänka att om du ändå ska ut i skogen så kan du lika gärna göra lite nytta och plocka bär och svamp.
Äh, va!? jag har ju inga problem med att bara sitta i skogen och bara vara. Så det stämde inte riktigt men ändå lite för på sista tiden har jag ju bara gått ut i skogen om jag ska plocka just bär eller svamp.
Du behöver äta mer grönsaker säger han åt mig och  Ja, det stämmer verkligen in. Jag har varit dålig med maten över lag den sista tiden. Det har varit så mycket tråkigheter som gjort att jag tappat matlusten.   
Jag ser mycket äpplen, har du en egen trädgård. med äppelträd.?
Ja vi har ju stugan och i den trädgården  där finns det massor av äpplen. Fast dem har vi plockat ner nu, jag har ätit jättemånga äpplen den sista tiden.
Har du husdjur? Jag ser att du kommer skaffa mer husdjur inom en snar framtid, ett nytt liv är på ingång.
Jag har en katt, och jag är gravid.
Mm då kan det vara det jag känner. Ett nytt liv iallafall. Föresten vill du veta vad det blir?
Ja, varför inte tänkte jag, man får ju ta allas gissningar med en nypa salt.
Det blir en Emil säger han då en pojke. En mycket kreativ sådan. Börja tidigt att introducera honom i färg och form.
Ja det är ju inte så svårt då jag själv målar det faller sig ju väldigt naturligt. Jag frågade om han var helt säker på namnet emil om det inte var Erik han hörde. Men nej då, En Emil var det. Emil, jag vill inte döpa vårt barn till Emil. Han måste ha hört fel. :)"

Så i det stora hela var det ett ganska positivt foto det här året. Skönt det.


Sen tog jag ett änglakort, Det löd: Tro på dig själv!
Precis samma ord som jag fick till mig sist under mötet med min guide.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0