Borgmästarns dotter


Jo,jo det är sant numer kan jag titulera mig som borgmästarens dotter. Min pappa har nämnligen blivit vald till borgmästare. Ha,ha det är ju fantastiskt roligt att det blev just han. Jag är inte förvånad för han har länge, länge arbetat aktivt politiskt för det arbetande och utstötta folket. Vilket gett resultat på popularitets statistiken. Antar att den borgliga sidan gråter sig till sömns nu när de blivit av med sin titel till en vänsterpartist. Ha,ha underbart.
En arbetande man till ett arbetande folk. ha,ha perfekt - det är så det ska vara.

Kör på statsministerposten nu farsan!!
Du skulle säkert klå dem allihop om inte annat tala ihjäl dem.
;)
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0