Vattengymnastik

Äntligen har jag nu kommit igång med vattengymnastiken. Det kändes så skönt att stiga ner i det varma sköna vattnet, alla rörelser kändes mycket bättre att göra under vatten än över. Men jag fick ta det lugnt, känner ju av foglossningen och tar inte ut mig så som jag brukar göra. En underlig känsla att vara där i bassängen och känna mig tyngdlös precis så som mitt barn gör där inne i min mage. :)
Värre blev det när jag tränat klart och skulle stiga ur bassängen, kände mig som en klump, så tung och benen riktigt skakade, kanske tog jag i lite för mycket ialla fall. Skärpning!

Solen skiner och jag skulle vilja gå ut i solen och promenera lite men kroppen säger STOPP inte mer idag. Dessutom har jag miljarder saker som ska göras. Tvätta, storstäda, måla klart det ena rummet m.m.
Men nu ska jag gå och äta, bebben skriker efter mat och jag med.

Tjingeling.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: mia

ta det vackert gumman... be om hjälp, vi finns här. kanske fika nån dag?? kramiz mia

2009-10-05 @ 12:05:07
Postat av: Hoppets låga

Va kul att höra om vattengymnastik. Hoppas det ordnas här i vår stad oxå så man har möjlighet att få träna lite i vatten oxå.

Kom ihåg att ta det lugnt, babyn är viktigast nu. Å att DU mår bra.

Sköt om er :)

2009-10-05 @ 18:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0