Tack älskling!

Igår när jag kom till mitt arbete frågade en besökare mig vad jag gjort med mitt hår eller med mitt ansikte. Något var annorlunda. Har du sminkat dig idag eller är det det du inte gjort?
Jodå lite rouge hade jag allt, men sista tidens stress har satt sina tydliga spår och igår vart jag kritvit i ansiktet.
Så nu måste det bli mina skogspromenader igen, så jag får tillbaka lite av min färg. Jag har ju ingen lust att gå omkring och se halvdöd ut nu när jag ska vara vackrare än någonsin. Enligt mitt tycke så finns det inget vackrare än en gravid kvinna. Jag vill gärna se ut som alla dem andra havande, ha samma utstrålning som dom inte bara känna mig sliten. Nej, stress gagnar inte barnet och inte mig. Nu ska balansen tillbaka in i mitt liv. Så är det bara.
Efter jobbet så åkte jag hem och plockade upp älsklingen min hemma så att vi gemensamt kunde åka och handla lite.
Se jag har lärt mig...är ju impad. ha,ha
Han kommer ut till mig i bilen med ett stort leende och jag frågar förvånat varför.
-För att jag alltid är glad över att se min vackra älskling, svarar han då. Hm, nåt lurt här, tänkte jag men blev väldigt smickrad av de orden.

När vi väl kom hem upptäcker jag de här stora vackra rosorna stående på öppna spisen.

Så fantastisk vackra, jag älskar rosor. Jag blev så glad och jag behövde verkligen få känna mig lite extra omtyckt nu. Sen sätter han igång med maten, så det slapp jag också. Herregud tänkte jag när jag även upptäcker att han diskat. Han hade verkligen ansträngt sig för min skull.

Tack älskling. Du gjorde min kväll :)
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: unique

Ibland så...

2009-10-08 @ 13:30:41
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Linda L-Å

Duktig pojke! ;)

2009-10-08 @ 18:25:52
Postat av: mia

va härligt maria!!! ta tillvara de här underbara stunderna. kram marie

2009-10-09 @ 10:39:00
Postat av: Anonym

Jag menade inte att det såg dåligt ut allså,:( tyckte bara att du såg lite annorlunda ut,:P du ser inte halv död ut , du är jätte vackert gravid :D

2009-10-10 @ 00:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0