Sparkarna syns.

Wow! vilken upplevelse, hoppas, hoppas att det syns lika tydligt ikväll när älsklingen kommer hem. Jag låg i soffan och bebben sparkade för fullt så jag drog upp tröjan och bara låg och inväntade sparkarna. Åh då kommer de en efter en och det syntas utanpå magen. Sparkarna! Jättetydligt - nja, kanske inte ett fotavtryck eller handavtryck ännu men ändå. Vilken fantastisk känsla. Hela jag log, jag vill aldrig att den här tiden ska ta slut. Ett mirakel inuti min mage.

Vilken underbar tid! Tänk att vi äntligen får vara med om det här.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Hoppets låga

Vad härligt att höra. Måste ha varit en otrolig upplevelse, som du har längtat efter detta.

Hoppas bebisen var ivrig på kvällen oxå så din sambo fick se.



Njuuuut... :)

2009-10-16 @ 22:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0