Mag (Bebis)bjällra



Fick besök på kvällen av Jessica och Sanna. Det var mysigt. Sanna hade köpt en magbjällra till mig..Precis en sådan jag tittat på så många gånger men varit för snål för att köpa. I samma affär dessutom, tom stenen prickade hon in, man kan  välja bland lite olika stenar som sitter på toppen av hänget. Sanna valde det som jag själv skulle valt nämnligen Månsten. En väldigt speciell sten.
Åh, tack så jättemycket ,jag bara älskar den och kommer inte ta av den mer än i nödfall. Det är alltså en bjällra som ska hänga på magen och lugnar bebisen när den ligger i magen och sedan när babyn kommit ut så känner h*n igen ljudet från bjällran. Jättemysig är den :)
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0