En snabbis framför symaskinen.

Äntligen!
Igår kväll, fast att jag var helt slut satte jag mig framför symaskinen och sydde klart amningskudden och det nya överdraget plus två kuddar till soffan. Vet inte riktigt vart jag fick de sista krafterna ifrån men snabbt gick det alltihop var klart på 30minuter. Det går fort när jag väl sätter igång. Kanske dags att måla spjälsängen nu med. Men först ska jag spackla, slipa och måla klart det som ska bli vårt sovrum så att vi kan börja flytta över våran säng m.m och sen gå över till att måla/tapetsera iordning barnrummet.
Mycket nu.


Amningskudden med den speciella etiketten.


Soffkuddar.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: mammamum

smart att sy en egen amningskudde!

2009-10-03 @ 18:18:20
URL: http://mammamum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0