Kryckor ett faktum.

Japp, så blev det. Jag ordinerades kryckor igår när jag var hos min sjukgymnast. Som hjälp när jag har som ondast. Vilket börjar bli allt oftare. Nu kan jag knappt sova på annat sätt än på sidan för det gör så fasligt ont i ryggslutet när jag försöker ligga på rygg. Foglossningen har blivit mycket värre och jag går som en gammal dam - framåtlutad och så har jag en hemsk svank att arbeta med. Ligamenten är de som orsakar den värsta smärtan och jag kan vakna av att det hugger till i sidorna. Men som jag förut poängterat, vad gör man inte. Det är värt all smärta i världen.

Jo, jag har även fått en sittpall till duschen. Ha,ha snacka om att jag verkligen känner mig som en fullblodad invalid nu. Det påminner mig lite om hur jag hade det när jag opererat min rygg för scolios. På den tiden hade jag många hjälpmedel för att klara av vardagsbestyren, det och en hop av envishet.

När jag var klar hos sjukgymnasten och skulle ta bilen där ifrån, upptäcker jag att jag fått en P-bot. Fasen också, tänkte jag. När jag kom fanns det inte en enda ledig parkeringsplats så jag var tvungen att ställa mig längst kanten och det var fler med mig som fick sig en "trevlig" överraskning. 450kr...men så upptäcker jag att de skrivit fel registreringsnr på boten. Ha,ha så den tänker inte jag betala, det blir ju helfel. Om jag ska betala en bot så vill jag åtminstonde få en med mitt reg nr på. Så jag ringde till dem och förklarade och han sa att jag skulle skicka boten till dem så skulle han höra av sig till mig. Synd bara att de tagit ett foto på hur jag stod annars hade jag nog sluppit betala den.
Fick ett sms från parkeringsbolaget nu och de skriver att de makulerar boten :D
Yes!
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0