Nu packar jag väskan, drogar katten och drar söderut.


Nu är jag trött på det växlande vädret (regn, regn och jag glömde gråa moln och håll i er ibland solsken) och tristessen av att göra INGENTING. Till och med katten får spader här hemma. Nu packar jag väskan och drogar ner katten inför morgondagens bilresa ner till havet. Ska bli skönt att få lite luftombyte och bara vila. Ha,ha ja, jag vet att det låter som en fullständig utopi när det kommer till mig. Jag ska verkligen verkligen endast rensa i landen inte gräva eller utsätta mig eller det lilla embryot för några risker.


Dessutom så behöver Picasso (min katt) få komma ut lite igen. Han dör väl annars av den här tristessen här hemma. För han verkar ha fullt upp med att hitta på satyg om han nu inte jagar fåglarna, silverfiskarna eller ZZZZZZZzzzzzzzzover. Nu du  Picasso ska du få träffa mina svärföräldrars nya lilla hundvalp. Det ska bli spännande. Tur att du tycker om alla djur, frågan är väl bara huuuur mycket. Ha,ha 







Men istället för att sitta här hemma och uggla i regnet så kan jag lika gärna åka ner till solen.


Eftersom jag nu lagt på mig några extra kilon
(under ivf-behandlingen och givetvis allt godis jag någon ;) tvingat i mig)
och inte lyckats få bort dem alla....Grr
Så kan jag ju ta några extra långpromenader ( på typ 100mil/dag el nåt) där nere.  
Dessutom är det mycket lättare att äta rätt där nere + att jag är ute dagarna i ända
och hinner inte känna sug efter sötsaker. Inga andra sötsaker än min älskling då förståss ;)
och han kommer inte ner förrän tidigast på torsdag kväll.

Det känns verkligen lyxigt att kunna spatsera ner till havet bara så där, tidigt tidigt på morgonen då det fortfarande inte är några människor där och allt är stilla och vackert.
Jag ska ta med mig mina målargrejer och avverka några beställningar,
det är ju avkopplande och så givetvis umgås med mina svärföräldrar :). 



Kanske kan jag bara sitta och sola och njuta av fågelkvittret som aldrig slutar...



eller 




Varför inte ta en tripp ner till stranden och smyga på perversa gubbar.
Ha,ha det finns ju massor att göra och ändå inte göra någonting. 


 
Tjingeling.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Katja

Hihi.. jadu!!

Tack så jättemycket för svaren! Ska kika igenom under kategorin ivf.. du har varit en riktig ängel som gett mig alla svar jag ställt. TACK =)

Tacksam som tusan och nu ska det gå vägen för er..

Lycka till!!!

2009-05-23 @ 23:31:12
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Martina

Åhh vad härligt det låter med havet :)

2009-05-24 @ 17:58:58
URL: http://twoeyesonesoul.blogspot.com
Postat av: Jenny

Åh, det låter härligt! Hoppas det blir underbart och att du visar upp dina alster här på bloggen när du kommer hem!

2009-05-25 @ 19:47:20
URL: http://jennyfalukorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0