Om du bara visste...skulle du komma till oss då?


Jag tror att jag lätt skulle kunna drunkna i mina egna tårar. De tårar som ryms inuti min själ. De tårar som ingen ser men kanske anar finns där. Du kan se det på mig. Det är det blanka i mina ögon - min själs spegel. Mitt hjärtas innerligaste önskan. Om du är uppmärksam kan du se hur jag sakta försvinner under ytan. Allt djupare ner, faller jag i min sorgs tårfyllda hav. Ett hav utan botten, om du inte tröstar mig snart.
Min livlina mitt hjärtas högsta önskan. Ett barn. Du!
Ibland svämmar havets vågor över och mina kinder dränks med salta tårar. Ibland vill jag bara svepas med under ytan, få slut på all sorg och smärta. Men Livet har bestämt sig för att hålla mig kvar. Kärleken är stark ovanför vattenytan, där finns F min vackra livskamrat, din far. Om du bara visste vad vi längtar efter dig, vårt kärleksbarn. Om du bara såg hur länge vi väntat på att du ska komma, om du bara visste hur mycket vi redan älskar dig - fast att du inte finns här - ännu. Om du bara visste - skulle du komma till oss då? Låta oss bli dina föräldrar. Låta oss älska dig.

// M
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: helena

Självklart skulle lilla knytet komma! =) Man känner igen sig så i det du skriver. Håller tummarna att allt kommer gå bra!!

2009-05-17 @ 21:33:14
URL: http://www.rockygirl-rockygirl.blogspot.com
Postat av: Bella

Den var fin =) fin blogg du har också

2009-05-18 @ 21:41:38
URL: http://thisisbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0