Spåkväll med vännerna.


Nu har jag renat hela hemmet. Först bokstavligen med vanlig storstädning sedan en reningsritual med bränd salvia och SweetGrass. Nu känns det jätte härligt här hemma. Jag började med en djup meditation för att komma in i rätt känsla. Min älskade lilla Picasso (katten) Gick och lade sig i sovrummet efter att jag renat klart där inne. Han ser väldigt belåten ut måste jag säga. 

 Nu väntar jag på två väninnor som ska komma när som helst. Ikväll ska vi spå varandra och kanske, kanske ta lite kontakt med andra sidan. Men troligtvis inte det sistnämnda då en av vännerna är livrädd bara för själva spåandet :)...Det är ju faktist inte lika självklart och naturligt för alla. Själv har jag ju faktist hållt på med sådant här ända sedan jag var tonåring. Det blir lite Thaimat, öl och kanske lite rött, spådomar och dans. Vi kanske tittar lite snabbt på melodifestivalen - men mest för att se vem som vinner. Vi har ju annat mycket roligare saker att utföra en kväll som denna. Vilken härlig kväll vi ska ha. Min sambo har rymt iväg till sin mamma hela helgen. Ha,ha han gillar inte sånt här och tycker väl att vi tjejer ska ha egen tid. Han är bäst. Min älskling.

Nu ska jag gå och fylla på rökelserna.
Kanske återkommer...

Tjing så länge.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas kvällen blir bra :)

2009-03-14 @ 18:19:02
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: misshopeful

Tack så mycket! :)

Ha en bra kväll du med.

2009-03-14 @ 18:21:28
URL: http://misshopeful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0