Resultat av fastan.

Nu är jag klar med fastan och så här blev resultatet efter att ha fastat i 10dagar.
Jag mår mycket bättre, jag känner mig pigg och fylld av energi. Jag har inget sötsug alls och inget sug efter kaffe. Vilket är bra. Jag känner mig mycket fräschare och jag har kommit igång med nyttotänket igen, jag motionerar regelbundet. Ja, den här fastan är kanon, för att inte tala om vad det har gjort med kilona och centimetrarna på måttbandet. Ja så här ser det alltså ut idag.

Midjan:  - 5,5cm
Bysten:  - 8cm
stuss:    - 5,5cm
Lår:        - 3cm st
Vikt:        - 4kg




Och allt detta på 10dagar. Nu fortsätter jag med Biotherms slim i en vecka till och har startat med Gi-kosten igen. Bara 8kg kvar till min målvikt. Den som jag hade när jag var yngre. Tjohoo!!
Sammanlagt har jag gått ner runt 10 kg det här året. (3 månader)

Har fortsatt att ersätta vissa måltider med fastedryck för att så skonasamt som möjligt återgå till vanlig föda igen och börjar alltid mornarna med en kopp grönt hälsote. Ingen kan ju komma och säga att det är billigt med hälsokost. Herregud så dyrt!!

Det här har jag köpt hem än så länge.

Sen har jag fortsatt att laga de vegetariska måltiderna som jag tipsat om. Grönsaks soppa och  gratinerad blomkål med spenat. Det var riktigt gott faktist. Men man får äta försiktigt. Efter fastan har jag fått ont i magen när jag ätit en smörgås t ex. Jag fortsätter även med linfrön i maten och den gröna müslin från Ledins
.
Stekt laxkotlett med stuvad spenat. Underbart gott men ser inte lika gott ut.


Grillad kyckling med råriven morot.Mums. Nu måste jag lägga till mera grönt, givetvis. Men långsamt, långsamt återgå till GI-maten.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Martina

Nej, du har rätt, det ser inte så gott ut. Som någon har spytt gräs ungefär :P Men spenat är skitgott, särskilt till fiskpinnar och potatis.. mums mums!

2009-03-29 @ 13:26:11
URL: http://twoeyesonesoul.blogspot.com
Postat av: Linda L-Å

Jag kommer väl inte att känna igen dig nu när du är på väg att "försvinna" ;)

2009-03-30 @ 10:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0