Psyllium fröskal

Vill tipsa om Psylliumskal, det funkar jättebra som mellanmål tillsammans med en proteindrink. Man kan ta den för sig själv också men jag brukar köra både och för bästa effekt. Man blir mätt och ger dessutom en positiv effekt på vågen om man följer restruktionerna. Eh, nu har jag ju inte följt det slaviskt på bra länge men har tagit tag i det här nu igan. Ett bra alternativ nu så här dagarna innan fastan kör igång. Jag inhandlade min burk genom Örtagubben AB (hälsokost, örter,homeopatmedel, kosttillskott).

http://ortagubben.jetshop.se


För viktminskning och bättre näringsupptag

Holistics psylliumfröskal har renhetsgraden 98%, har inga tillsatser och är fri från gluten och är inte vanebildande. Psylliumfröskal kommer ursprungligen från Indien. Det är mycket rikt på fibrer och används tradionellt som tarmreglerande medel både vid hård och lös avföring. Det ger även en mättnadskänsla.


Dosering: 1 msk 1- gånger per dag eller enligt rekommendation. 1 msk intas med minst 2dl vatten, juice eller annan vätska eftersom det sväller i magtarmkanalen och annars kan orsaka kramp.

If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0