Nionde faste dagen.

Idag på nionde faste dagen var det så dags med en försiktigt upptrappning. Jag började dagen med en kopp faste te och efter några timmar så fick jag äntligen lite annat än buljong, te och joser. Jag fick äta 2dl fil, ett halvt rårivet äpple, 1 msk hälsomål, 1 msk linfrön - Det var inte så gott men det var ändå skönt att få tugga på något... Vägde mig idag igen och har gått ner 1kg till sedan igår och minskat 1cm runt ladgårdsväggen ;)....

Nu väntar jag på att få äta lite grönsakssoppa - det ska bli gott.
Det värsta är nog att jag får dåligt samvete nu för att jag ska börja äta igen. Korkade tankar börjar dyka upp, men jag hindrar mig själv från att falla i det träsket igen. Det hade varit så lätt att fortsätta fastan i några dagar till och fortsätta förlora kilon. Men jag ska fortsätta med Gi-maten efter imorgon. Det känns underbart att se kilona trilla av mig och jag känner mig så glad och har en massa energi.



If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0