nedtrappning dag 2

Nu känns det jobbigt, det kan jag lova. Vaknade med värsta mensvärken (mer än vanligt), migränliknande huvudvärk och ont i ena örat plus halsen. TJOHOO!! Reningsfasta var det ja. Försöker tänka positivt nu men herregud vad hungrig jag är. Mår illa, det kan vara en bieffekt när man fastar det är jag väl medveten om, det och huvudvärk, så det är bara att vänta ut det. Det går över.
Jag fixar det här!!

Idag gjorde jag en grönsakssoppa. Jättelätt. Om man ska göra den när man inte fastar rekomenderar jag att krydda den. Nu är den något smaklös.
Hacka och fräs potatis, grönsaker i olja


Koka i Ledins buljong



Färdigt...


Jag åt även den här soppan två ggr idag. Imorgon börjar fastan. Ska bli skönt att få dricka sex ggr om dagen istl för bara tre. Idag har det kännts lite motigt, särskillt på jobbet när de började prata om att baka paj. Men jag håller fast i fastan :).
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0