Metho Draine Slim

Samtidigt som jag fastar så kör nu både jag och min sambo med Metho Draine Slim.
Vi startar med detta idag. Det är en 14-dagars kur men man ska helst fortsätta med en kur efter för att minska risken för jojobantning.

Ortis Merthodrain stimulerar kroppens naturliga reningssystem  på ett naturligt och skonsamt sätt. Detta enkla och effektiva tillvägagångssätt är en säker metod för att bibehålla sitt välbefinnande.

Metho Drain slim hjälper till att trimma figuren och driva ut extrakilon samtidigt som du behåller balansen i kroppen. Under en viktminskningskur frigör vi större mängder slagg och gifter än vanligt som behöver drivas ut ur kroppen.

MethoDrain slim har effektiva viktminsknings och utdrivningsegenskaper tack vare innehåll av rätta mängder speciellt utvalda aktiva örter för dessa ändamål.

MDS
-fördröjer upptaget av socker och minskar omvandlingen till fett.
-aktiverar utdrivningen av fett och stimulerar kroppen genom att göra sig av med överflödet.
-motverkar vattenansamling.
-driver ut de gifter och slagg som frigörs under viktminskningen.

Det är värt ett försök iallafall. Nu rensar jag ut hela min kropp och det känns så skönt. In med nya energier och ut med all skit. Ha,ha bokstavligen...usch. Givetvis så måste man dricka massor av vatten och fortfarande träna och röra sig varje dag, annars är detta totalt meningslöst.

If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0