Ledins Vitaminfasta

Ledins Vitaminfasta 398kr

Idag har jag inhandlat Ledins vitaminfasta, ett paket för 6dagars fasta, där det även ingår Hälsomål som ska hjälpa mig dagarna innan fastan och dagarna efter - så sammanlagt håller kuren på i 10dagar.
Fastan ger kroppen en chans att rena och återhämta sig under en vecka. Den vanliga energin som i vanliga fall går åt till att bearbeta födan används nu istället till själva utrensningsarbetet och bara efter ett par dagar känner man sig pigg och stark. Det här är ju inte första gången jag fastar, men första gången jag fastar med Ledins produkter. Ska bli spännande att se vilken verkan den ger mig. Hoppas jag förlorar lite vikt samtidigt. Hade tänk starta fastan så som imorgon men eftersom jag ska gå ut på lördag nästa vecka så får jag skjuta upp fastan en vecka. Annars så avslutar jag ju mitt i och det gör jag inte. Tänker följa den slaviskt förutom grönsaksjuicen - får ju kväljningar av att bara tänka på den. Usch! Men det ska gå. Så nu ska jag sitta och läsa igenom all information som medföljde paketet.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej gumman hoppas allt är bra med dig.....

Jag har sprungit in i väggen lite men är på bättringen nu. Vad det ser skönt och gott ut med en fastevecka.

Jag har slutat att amma nu för jag äter mediciner som går över i mjölken..



KRAMAR OM

2009-03-08 @ 19:34:06
URL: http://guldkragens.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ha en sak till dig inne hos mig :)

2009-03-08 @ 19:48:26
URL: http://guldkragens.blogg.se/
Postat av: Angelica

En sak hos mig till dig

2009-03-08 @ 19:53:34
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0