ice-walking


En timmes kämpande i skogen. Iiiiiiiiiiiiiiiiiiisss överallt. På flera ställen var jag tvungen att gå omvägar inne i skogen för att överhuvudtaget komma framåt. Så halt det var. Känns i hela kroppen nu. Jag fick ju spänna varenda muskel i kroppen för att stå rakt upp. När jag kommit halvvägs så kom solen fram och värmde mina frusna tankar. Nu mår jag mycket bättre. Är stolt över mig själv att jag lyckats ta tag imig själv. Både vad gäller träningen och med maten. Nu är det Gi-mat som gäller igen och jag mår så mycket bättre av den maten.

Nu ska jag laga färdigt maten: stekt laxkotlett med ugnsrostade grönsaker - mums!
Efter det ska jag försöka hinna med en meditation innan jag ska till jobbet.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0