Fastan börjar verka.


Yes nu är jag på G. Fastan börjar verka. Är nu inne på fastedag 5 och så här ser resultatet ut än så länge.


- 3cm      byst (till min sambos fasa, ha,ha)
- 1cm      midja
- 1,5cm  stuss (går sakta men säkert från ladgårsvägg till garageport)
+/- 0        Lår (Här finns det mycket kvar att bli av med)
- 1kg       på vågen


Känns skönt, nu börjar kämpandet visa sig. Jag vet att man får ge det tid och att det inte är bra att gå ner för mycket för fort. Men jag ser fram emot att minska ytterligare både i omfång och i kilon. :)

Efter min Gi-diet gick jag ner ca 5kg. Det var en bra start inför den här fastan på 10dagar och Metho Draines Slimkur på 14 dagar.

Även min älskling har börjat, så vi kämpar äntligen tillsammans. Han fastar inte men kör liksom jag med Slim-metoden plus motion och lite mer Gi-mat. Lyckosen får äta.....Men snart får jag det med. Jag ska härda ut. Det är för en god sak. Kanske är det lättare att bli gravid när man gjort en total utrensning på slagg och gifter i kroppen. Jag hoppas på det iallafall.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0