5 km vår...

i Lördags blev det ingen promenad, min mage slog bakut och jag fick springa på toaletten en gång i timmen. Inte för att det finns nåt som kan komma ut längre. Fastan rensar det mesta. :)

Så jag stor städade istället och tvättade och det behövs inte så mycket för att mjölksyran ska infinna sig nu under dessa förhållanden. Man bränner ju en hel del när man städar. Jag gör det i ett svep också med högt tempo. Ha,ha.


I söndags var jag och min sambo ute på en morgonpromenad igen, vi gick 3,2 km innan frukosten. Det kändes skönt. Vi behöver den här tiden båda två. Man puschar varandra till att må bättre och tänka hälsosammare på många områden i våra liv. Han är min stöttepelare och jag älskar honom verkligen.


Idag promenerade jag med min älskade storasyster, vi tog 5km ut i skogen. En underbar dag!! Riktig vårkänsla infann sig hos oss båda och sorger som förut varit så tunga att bära känns en dag som denna mycket lättare. Rena meditationen. Det ska jag göra nu efter min kopp faste te. En Chakrameditation. Sen går jag nog ut en sväng till idag och kanske åker till gymmet lite senare ikväll. Jag har fått sån energi nu. Fast att benen knappt bär mig och tanken blivit något slö av att ha fastat i 8dagar så vill jag bara röra mig mer och mer.




 Se vad vackert det är. I love it :)

If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilka underbart fina bilder!

2009-03-25 @ 18:11:38
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0