Mår bra.

Vill bara meddela att jag mår bra, mensen har inte kommit ännu. Mer kan jag inte säga i dags läget. Fortfarande mensvärk, hoppas ,hoppas knodden inte lämnar mig.

Ska till psykologen på IVF på torsdag igen. Det ska bli skönt. Så mycket oro och stress inom mig. Jag önskar att det var att bara slappna av men det är verkligen inte lätt. Jag får verkligen anstränga mig för att ta det lugnt och inte utsätta mig för stressiga situationer. Men det finns ju stress överallt. Så hur gör man?
 På onsdag ska jag på ännu en begravning. Min vän Merja Korpis begravning. Usch! jag kan inte fatta att det har hänt, att hon bara är borta. Känns helt overkligt. Som så mycket annat just nu. Det blir till att ta med extra paket med näsdukar. Jag ska gå själv. Men det gör jag så gärna, visst hade det kännts bättre att ha någon att luta sig mot när känslorna svämmar över. Med alla dessa hormoner i kroppen så förstärks alla känslorna har jag märkt. Men jag tänker ära och visa min respekt för vår vänskap och lyckönska henne till sin fortsatta resa.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Martina

Det klarar du! <3

2009-06-15 @ 11:41:19
URL: http://twoeyesonesoul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0