Låt mig va!

Herregud vad jag behöver semester nu. Har ingen ork och inga krafter kvar längre. Känner mig bara än mer stressad när minsta möjliga krav eller förväntning läggs på mina axlar nu. Jag fixar inte mer , måste få vila nu och hämta energi. Den här våren har varit allt annat än snäll mot mig. Som tur kom sommaren och förde med sig nytt liv in till vårt liv.
Nu måste jag komma bort från vardagen och alla måsten. Två veckor kvar till semestern. Hur ska jag orka fram tills dess när allt jag vill göra är att gå och lägga mig ner och sova. Sova tills jag känner mig totalt utvilad psykiskt och fysiskt. Våren som brukar föra med sig så mycket liv har bara fört med sig död. På alla plan. Nu vänder det, så låt mig få känna livet komma tillbaka. Låt mig va!
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: trollpackan

Hoppas att du kan och får vila snart, så du får nya krafter!

varma kramen

2009-06-23 @ 14:41:38
URL: http://trollpackan.bloggagratis.se
Postat av: Linda L-Å

Kämpa på o försök o njut av det vackra vädret och det nya livet... ;) Kramar i massor /Linda

2009-06-23 @ 19:01:08
Postat av: Mona

Å du lilla loppa! Jag önska att jag kunde göra nåt för dig, ta bort all smärta o sorg! Men efter mörkret kommer solsken.. men den känns långt borta!! Skickar Massa StyrkeKramar till dig! KRAM Mona

2009-06-24 @ 09:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0