Vintern är här - låt den stanna!


Även Picasso är intresserad av snön som faller ner.

Se så vackert det är ute. Det är kallt men äntligen har marken färgats vit av vacker snö. Hoppas att det kommer mer. Igår kväll satt jag och tittade ut genom fönstret när flingorna föll ner från himlen. Jag minns när jag var barn och hur vi brukade gräva oss in i stora snöhögar och gjorde vår egen lilla igloo. Där inne satt vi sen med några värmeljus. Det vill jag göra igen. Jag vill att vi ska ha minst en meter djup snö. Ta fram längdskidorna och glida i spåren och dricka varm blåbärsdryck.


Det här vackra landskapet vaknade jag upp till i morses.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0