Det kryper i kroppen.


Åh! det kryper i hela kroppen. Jag blir tokig snart.
Irritationen inom mig bara stegras. Det är varmt och kvaft och jag har ont i magen. Usch, känner mig som värsta gnällisen. Igentligen borde jag bara klä på mig och ge mig ut och gå lite få av mig lite rastlöshet. Igentligen finns det ju hur mycket som helst jag har att göra här hemma. Men jag har ingen lust, ingen inspiration. Önskar att jag bara kunde få känna mig lite pigg och allert igen. Inte svullen som en gris på julbordet.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej ja allt är bara bra med oss. Ja det är verkligen synd att de är så dyra...

Och nu har det verkligen blivit inne att ha 70-tals barnvagnar igen så priset på dem har sjutit i höjden..

Jag känner mig inte riktigt så svullen längre..

Hoppas du får lite inspiration snart..



Söt bild :)

Kramar från mig gumman

2009-01-10 @ 10:49:27
URL: http://guldkragens.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tackar så mycket.. Ja jag är verkligen lyckligt lottad.. Jasmin hon har en aldeles egen bebis nu förutom Kim :)



Kram

2009-01-10 @ 15:25:21
URL: http://guldkragens.blogg.se/
Postat av: trollpackan

Ojdå! Hmm..hoppas att du får tillbaka inspirationen snart!

kramen

2009-01-10 @ 16:09:49
URL: http://www.trollpackan.bloggagratis.se
Postat av: Jenny

Nä men nu får fröken rycka upp sig i koftkragen en smula! Kommer alla dessa sprutor och grejer att lyckas så kommer du inom en mycket snar framtid att sitta som en strandad gris i alla fall i nio månader till, det är bara att försöka se det positiova i de. Följ med svallningsströmmningarna och se humorn i hur jävla trött man kan vara och ha en tävling med dig själv. Förslag på vad du kan ta dig an.



Mät ditt midjemått och skratta åt att det antagligen aldrig kommer att bli detsamma.



Gör gips avgjutningar av dina bröst så att du efter graviditeten i värsta fall kan ta på dig dom om de nya, utsugna tax öronen inte räcker.



Kolla på foton av hur du och din kille såg ut som bebisar, försök att blanda ihop och måla en alternativ bild av hur ert barn skulle se ut. Förhoppningsvis ska det inte avskräcka er att gå vidare.



Prova dina minsta byxor som ligger längst in i garderoben, det kan vara sista gången.



Nåja, snart får du nog egna ideér, men annars är det bara att bita ihop quinna! Det är en kort tid av ett förhoppningsvis långt liv, om ett år är det glömt ;)



Skickar lite positiva vibbar i din riktning så jag hoppas du tar emot dem...

2009-01-10 @ 17:25:52
URL: http://jennyfalukorv.blogg.se/
Postat av: Misshopeful

Jenny! Du är så jäkla rolig, ha,ha. Tack! Nu har jag fått ett gott skratt och varför inte testa dina förslag. Jag ska göra det :)

Tack! Kram

2009-01-11 @ 21:46:01
URL: http://misshopeful.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ha ha ja han är söt :)

Men ingen muntergök precis på bilden med en hemsk mössa :)

Han hata att bli buren i vanliga fall...



Kram

2009-01-12 @ 12:13:54
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0