2kg + och fortfarande svullen.

Vågen visade + 2kilo i morses...Inte bra alls. Hoppas verkligen att det inte fortsätter så här....
Ena dagen ner och andra upp. Skumt.
Blir till att stanna hemma från jobbet idag med då. :/
Har ändå mått ganska hyfsat idag men har tagit det väldigt lugnt. Var iväg på kalas en stund bara men började känna av småkramper så jag åkte hem och vilade på soffan. Har varit dålig med vattendrickandet idag, måste skärpa till mig. Har ju ingen lust att hamna med dropp bara för en sådan sak. Har inte tagit tempen ännu, men ska göra det innan jag går och lägger mig, så har jag ialla fall kollat det idag.
Magen är fortfarande svullen som en spärrballong, kan inte ens knäppa vissa byxor. Hm...Dessutom har jag kännt mig lite smått andfådd idag utan att jag ansträngt mig. Konstigt..

Fortsätter vilandet och hoppas på det bästa. Om det inte avtar så är det ju bara att åka till lasarettet igen. På måndag kommer ju dr Janos Amosi tillbaka så då tar jag mig nog en tur dit så att han kan kolla igenom mig.

If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0