Väl utvalda stenar.



Var på stengården och införskaffade mig lite extra energi i form av väl utvalda stenar.
Månsten, Gul Jade, Jaspis och den stora....hm minnet sviktar. Jag återkommer med namnet på den. Den står för projekt och genomförande och det är just nu vad jag är inne i. Två iloka projekt: först min konstutställning som är den 17/2....har ju fullt upp just nu med att måla klart tavlorna. Sen det viktigaste projektet hittills i mitt liv, nämnligen att skaffa barn. Månstenen tillsammans med gul Jade ger bra energier till själva graviditeten, Jaspisen förstärker bandet mellan mor och barn. Jag bär dem i den lilla skinnpåsen och har den med mig hela tiden...nå ja så gott som iallafall. :)

Hon som arbetar på stengården sa att hon tyckte jag såg annorlunda ut, min aura utstrålar ett slags lugn. Kan ha att göra med att jag faktist bär på ett extra litet liv inuti. Min kurskamrat på mediala kursen tyckte det med och det känns ju bra. Hoppas att allt slutar lyckligt också, det är ju alldeles för tidigt att avgöra nu. Ska försöka komma igång med meditationen på allvar igen nu. Varje dag ska jag försöka i minst 15minuter.

Jo föresten, jag och kvinnan som jag alltid glömmer namnet på (På stengården) Vi bestämde oss för att någon gång i framtiden ha en gemensam konstutställning. Ett projekt jag verkligen ser fram emot.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Du vet vem

Aprobrå stenar,jag vill bara tacka för dem två stenar jag fick av dig en gång,tyvär har jag ej kvar dem men jag har kvar den silvriga påse jag fick av dig,det betydde väldigt mycket för mig just då och även nu,jag är glad över att känna en sån fin människa som dig,du betyder väldigt mycket för mig,tack för att du finns!!!

2009-02-08 @ 00:58:54
Postat av: Livsnycklar

Hej!

Intressant att läsa din blogg.

jag känner igen mig i många saker du beskriver.

jag och sambon är inne i samma sväng.

I morgon måndag efter lunch ska återförandet ske. (IVF-Sankt Görans sjukhus, Stockholm)

Om vi inte får ett samtal i morrn förmiddag...

Önskar dig ALL lycka till.

kram

2009-02-08 @ 18:59:41
URL: http://livsnycklar.blogspot.com/
Postat av: Angelica

Vad bra att hon såg att din aura utstrålar lugn :)



Kramar

2009-02-09 @ 09:18:46
URL: http://guldkragens.blogg.se/
Postat av: Misshopeful

Livsnycklar:

Lycka till idag! Be att få ett foto på ultraljudsbilden efter insättandet. Det fick vi, kul att ha en bild och visa för bebisen när den kommit ut :)

2009-02-09 @ 10:35:06
URL: http://misshopeful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0