Uppvaktad & firad.



Igår fyllde jag 34år. Jag hade bestämt mig för att inte fira den, bättre fira ordentligt nästa år. Men älsklingen kom in på morgonen med frukost på sängen. Åh, ja en ansträngd liten sång också, ha,ha jag tvingade honom. Men han gjorde det bra. Plus att jag fick blommor och en jättefin guldring med en grönblå mosaiksten. Jag bara älskar den.
Sen överraskade mina kära svärföräldrar med att komma på en visit. Det kändes verkligen roligt att de tog sig ända hit för att jag fyllde år. Fick en jätte vacker blomma med ett hjärta i och ett porslinshjärta.
Helt plötsligt dyker både min mamma, pappa med sambo. min ena lillebror med flickvän och dotter upp. Jag fick blommor och av mamma fick jag en underbar prydnadsfigur; en mamma med sin bebis. Jag har tittat på den hundratals gånger och jag älskar den. Som om jag inte blivit tillräckligt firad med besök och grattismeddelanden så bjöd dessutom min ena storasyster oss på födelsedagsmiddag. Tacopaj (smakade gudomligt) och våfflor till efterrätt. Dessutom så dansade hennes två döttrar för oss, en alldeles egen föreställning fick vi :)...... Så igår blev jag verkligen blivit uppvaktad.

Tack alla för en underbar dag/kväll.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh det är bara till att ställa in sig i ledet och Gratulera i efterskott. HURRA HURRA HURRA HURRA..

Så fina saker du fick.



Vart jag får min energi ingen aning.. Men jag har kanske ett lite örråd någonstans som jag inte vet om :)

Kramar

2009-02-09 @ 16:15:25
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0