Isen ligger fortfarande tjock över sjön.


Dimman runt trädstammarna slingrar sig fram och det känns lite magiskt.
Kan inte låte bli att gå in bland träden och bara njuta av solens värmande strålar.
Vilken underbar dag.!
Fruktansvärt halt men ändå fantastiskt vackert att promenera i skogen en sådan här dag.
Isen ligger fortfarande tjock över sjön och tre män sitter och pimplar. Ser skönt ut.
Fast det märks att isen är på väg att smälta, det syns på färgskiftningarna samt att isen då och då ger ifrån sig ett högt mullrande ljud. Inne i skogen slås jag ännu en gång av hur tyst det är. Mina steg i den skariga snön ekar bland trädkronorna. Isen glimmar i regnbågens alla färger. Helt plötsligt där mitt i skogen känner jag mig iaktagen så jag vänder mig om och ser då en stor svart hund spana på mig. Jag fortsätter gå men vänder mig om ännu en gång för att titta vart han tog vägen..då var han borta. Såg honom inte mer på hela promenaden. Det tog ca 1 timme att gå den här promenaden idag som i vanliga fall tar mellan 30 - 40minuter. Haaaaaaaaaaaaaaaaaalt.
 

If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: trollpackan

Väldigt fina bilder på tallskogen! Gillar stämningen i dem, särskilt den översta.Förstår att du ville vandra omkring där ett tag;)

kramen

2009-02-28 @ 07:06:12
URL: http://www.trollpackan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0