Upphängt & klart

Nu har jag hängt upp alla tavlorna. Blev intervjuad av våran Bt-reporter. Hoppas nu han skriver rätt!! Jag sa att jag inte ville att han skulle nämna IVF, men att han gärna får skriva att jag längtar efter barn och försöker. Vill inte utelämna mig för hela stada. Innan jag fullkomligt stupar i säng så ska jag skriva tre positiva saker ju.

1. Jag har en underbar man sittandes i soffan och väntar på mig(min vackra älskling)
2. Alla tavlor är upphängda
3.Mitt hår var inte fullt lika elektriskt idag.

Japp det får räcka så. Jag ansträngde mig iallafall, jag försöker tänka positivt. Är lite nervös inför morgondagens vernissage. Inte för att visa upp tavlor utan för att visa upp mitt innersta. Känner mig utfläkt på hela konstväggen.


 Tjingeling
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0