Tjohoo!!

Vaknade av ett sms ljud. En önskan om att jag skulle höra av mig när jag vaknat. Jag var klarvaken, ringde och vad händer. Jo, jag får sålt en av mina dyrare tavlor. TJOHOO!!
Framförallt!! Till rätt person. Känns viktigt vem som vill köpa den och varför.

Vilken morgon.
Ännu en pricksäker kortläggning av dagens kort av
http://trollpackan.se/
Ni måste kika in på hennes underbara blogg. Ett tips!

Ser fram emot resten av dagen. Upptäckte att jag nu gått ner ytterligare 3kg. Sammanlagt 6kg på 2,5 vecka. Antar att IVF-behandlingen gjorde så att jag ökade så mycket i vikt. Kroppen börjar infinna sig i sitt rätta element igen. Jag mår bättre, känner mig lättare båda fysiskt och psykiskt. Konstigt med tanke på att försöket misslyckades och att jag fortfarande inte är gravid. Men det var inte meningen ännu , jag måste tänka så. Annars går jag under. Kämpar fortfarande med att varje dag försöka tänka positiva tankar om mig själv och omvärlden. Jag ska lyckas. Det får vara slut på elände nu.
Men med tanke på att pappa meddelade mig igår kväll om att min farbror nu ligger inlagd på sjukhus pågrund av hjärtinfarkt så återstår det väl att se hur länge jag lyckas hålla energierna uppe.

Önskar er alla en jättemysig dag.

Tjingeling
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej..Ja han skrev på utan strul och det känns så skönt. Han har fortfarande inte varit här och sett honom ännu. Det återstår att se när han kommer..



Kul att du fick sålt tavlan och till rätt person :)

Klart att ni kommer lyckas med att bilda familj.

Kram

2009-02-19 @ 09:50:59
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0