Test = negativt

Gjorde testet och det visade negativt. Har inga ord att säga mer igentligen. Tom, tom,tom!!!
Fortfarande ingen mens, men det beror på gulkroppsämnena i Crinone säger BM på su.

Vissa människor går igenom livet som i en dans, inga större bekymmer och inga sorger. Men jag, jag får fanimej gå igenom ALLT!! Varför?????????
Det tar aldrig slut.................................................................................................................................................................
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Lilla J

Näää! Usch, beklagar! =(

2009-02-11 @ 11:08:35
URL: http://livetsvillervalla.blogspot.com/
Postat av: maria

Nej,nej,nej!!! Va tråkigt!! Många styrkekramar till dig från mig!!!

2009-02-11 @ 11:10:32
Postat av: Malin

Ge inte upp hjärtat. Jag vet att man blir ledsen, men nästa gång funkar det. Glöm inte vad du har blivit spådd till. Du måste tänka positivt och sluta stressa. Lova mig att du försöker det. Många kramar från din VÄN Malin

2009-02-11 @ 13:16:35
Postat av: Angelica

Åh nej!!

Beklagar verkligen.. Jag som hoppades på att det skulle gå vägen..

:(

Kramar

2009-02-11 @ 14:49:28
URL: http://guldkragens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kramar till er...massor...

2009-02-11 @ 19:00:03
Postat av: Livsnycklar

Varma tankar till dig.

2009-02-11 @ 21:20:29
URL: http://livsnycklar.blogspot.com/
Postat av: Mona

Maria Maria, jag finner inga ord!! Men som många övriga skriver GE INTE UPP!!! jag är så ledsen för din o Fredriks skull!! Massa StyrkeKramar från mig i Skåne... Önska jag kunde göra nåt!!! Behöver du komma i från stan så är min dörr öppen vännen!! Bamsekramar

2009-02-12 @ 15:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0