Snart klar , bara två tavlor till...

Nu har jag verkligen varit duktig. Är så gott som klar, endast två tavlor kvar. Sen är det dags att hänga upp dem. Det ska jag göra imorgon. Prissättning inramning allt klart. Blir nästan till att hänga upp knappt torkade tavlor. Vissa av tavlorna kommer jag inte kunna sälja...det går bara inte de står mig alldeles för nära just nu. Kanske i ett senare skede i mitt liv men inte nu. Det blir till att trängas med de andra "bebisarna" hemma istället. Den här kan jag inte göra mig av med:


Har döpt den nu
Längtan

Min utställning heter Resan...Det är vad mitt liv just nu handlar om.resan till liv.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Katrin

resan var ju verkligen jätte fin. jag hoppas att jag hinner se dina tavlor. kommer hem i helgen så ska försöka att ta mig in till borås. kramar

2009-02-15 @ 20:29:48
Postat av: Anonym

Åh jag älskar "Resan" hoppas du kommer ha den med i alla fall för jag vill se den IRL....



Åh så duktig du är....

2009-02-15 @ 23:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0