Pregtest inköpt.

Blir nervös av att bara titta på pregtestet. Hur många gånger har jag inte gått över tiden och gjort ett sådant test.
Svar: ALLDELES FÖR MÅNGA!!
Besvikelsen blir alltid lika total. Sista gången hann jag inte mer än att kissa på stickan, lägga undan den invänta de tre minuterna som det ska ta....jag hann inte ens få svaret på gravtestet förrän mensen kom. Den kom alltså samtidigt som jag väntade på svaret. Det känns som att , ja, visst jag kanske är gravid just nu men så fort jag gjort det jäkla testet så kommer jag få mens....USCH! Känner mensvärken av och till hela tiden. Önskar verkligen inget annat än att stickan kommer visa positivt imorgon.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: maria

Hej, nyligen hittat din blogg, och kikar in för att kolla hur det går för dig!! Jag ska verkligen tänka på dig imorgon, och hålla alla tummarna i världen!!

Ska själv börja med ivf, ska på första mötet på su om ca 3 veck...nervöst som fasen!! Ha det gott! kram från mig!!

2009-02-10 @ 17:22:22
Postat av: Misshopeful

Hej Maria.

Kul att du hittat hit :)

Hoppas du har användning av nåt som jag skrivit om angående just ivf-behandlingen. 3 veckor känns långt nu men helt plötsligt när du väl kommit igång med behandlingen så går allt super duper snabbt. Du behöver inte vara nervös alls för erat första möte med SU. Men jag var också nervös inför det på grund av att allt kändes så nytt och främmande. Men personalen på SU är jättegoa. Du kan känna dig trygg där. Lycka till!

kram

2009-02-10 @ 17:37:54
URL: http://misshopeful.blogg.se/
Postat av: Angelica

Åh jag håller tummarna för att det ska vara positivt..

Kramar

2009-02-10 @ 18:03:54
URL: http://guldkragens.blogg.se/
Postat av: Angelica

God morgon gumman jag tänker på dig idag..

Kram

2009-02-11 @ 09:28:08
URL: http://guldkragens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller verkligen upp tummarna för dej. Vet vilken ångest man har inför testet, man vill aldrig riktigt klara av att hoppas å tro på att det lyckats.

Vi har vår första IVF planerat till slutet av maj/början av juni. Känns nervöst å pirrigt, men det är ju ett steg närmare.



Lycka till :)

2009-02-11 @ 10:12:21
URL: http://hoppetslaga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0