Moder Jord= allas vår adoptionsmoder


Kan det vara så..Att jag redan visste? att jag redan förstått. Varför annars målar jag moder Jord som en världslig adoptionsmoder med jordklotet som hennes gravidmage och barn i alla färger i sin ryggsäck. Eller är det min fasa att behöva be henne om ett barn. Inte för att det är fel. Men jag vill känna hur ett liv växer inuti mig, vill också känna känslan av att vi sk abilda familj, med delar från oss båda. Ett kärleks barn, ett efterlängtat sådant. Jag vill också.............
Igentligen tycker jag att det är det mest själviska man kan göra, att sätta egna barn till världen när det finns sååå många fattiga, olyckliga föräldrarlösa barn där uti i världen som bara väntar på att få bli älskad. Allt är bara en enda stor egokick! Men jag vill ha den kicken, jag vill!!

If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0